GAVRILĂ GEORGETA
Secretar general al Ministerului Apărării Naţionale
EXPERIENŢA PROFESIONALĂ
Ianuarie 2020 - prezent: Secretar general al Ministerului Apărării Naţionale
Noiembrie 2019 - ianuarie 2020: Secretar general adjunct al Ministerului Economiei, Energiei şi
Mediului de Afaceri
Martie 2019 - noiembrie 2019: Inspector guvernamental
Februarie 2018 - martie 2019: Secretar general adjunct al Ministerului Transporturilor
Noiembrie 2017 - februarie 2018: Secretar general al Ministerului Transporturilor
Septembrie 2017 - noiembrie 2017: Secretar general al Ministerului pentru Mediu de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat
Martie 2017 - septembrie 2017: Inspector Guvernamental (înalt funcţionar public)
Ianuarie 2016 - martie 2017: Secretar general al Ministerului Energiei, Bucureşti
Activităţi şi responsabilităţi:
asigurarea stabilităţii funcţionării ministerului, continuităţii conducerii şi realizarea legăturilor funcţionale între structurile ministerului;
coordonarea întregului personal al ministerului, a activităţii de elaborare a politicilor de personal şi a principiilor directoare pentru managementul de personal din cadrul compartimentelor;
coordonarea compartimentului de politici publice;
preşedinte al Comisiei pentru control intern managerial;
şeful structurii de securitate al ministerului;
exercitarea, în baza delegării de competenţe, calităţii de ordonator principal de credite;
colaborarea cu compartimentele de specialitate din cadrul Secretariatului General al Guvernului, cu secretarii generali din celelalte ministere în probleme de interes comun;
primirea şi transmiterea, spre avizare ministerelor, a proiectelor de acte normative iniţiate de minister şi asigurarea avizării actelor normative primite de la alţi iniţiatori;
transmiterea, la Secretariatul General al Guvernului, a proiectelor de acte normative iniţiate de minister, pentru a fi discutate în şedinţa Guvernului;
urmărirea şi asigurarea finalizării actelor normative aprobate de Guvern, care au fost iniţiate de minister;
monitorizarea şi controlul elaborării raportărilor periodice, prevăzute de reglementările în vigoare.
Tipul sau sectorul de activitate: Administraţia Publică Centrală
Secretar general adjunct al Ministerului Energiei, Întreprinderilor Mici şi Mijlocii şi al Mediului de Afaceri
Activităţi şi responsabilităţi:
coordonarea activităţilor de relaţii cu publicul şi de soluţionare a petiţiilor;
contrasemnarea documentelor întocmite de compartimentele funcţionale aflate în coordonarea sa directă în conformitate cu delegarea de competenţă primită de la conducătorul instituţiei;
participarea, în limitele de competenţă stabilite de ministru, la negocierea de convenţii, acorduri şi înţelegeri internaţionale încheiate de minister, în domeniile de competenţă;
sprijinirea secretarului general, conform fişei postului şi delegărilor de competenţe, în ceea ce priveşte transmiterea, în vederea avizării - ministerelor şi celorlalte autorităţi publice competente - a proiectelor de acte normative/documente de politici publice iniţiate de minister; urmărirea, în baza fişei circuitului intern de avizare, a procesului de avizare la nivelul ministerului - a proiectelor de acte normative/documente de politici publice ale altor iniţiatori.
Aprilie 2014 - Februarie 2015: Secretar general al Departamentului pentru Energie
Activităţi şi responsabilităţi:
Conform art. 49 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi fişei postului;
Conducerea nemijlocită a direcţiei economice, a direcţiei juridice, resurse umane şi relaţii publice;
Preşedinte al Comisiei pentru control intern managerial;
Coordonarea Compartimentului audit public intern;
exercitarea, în baza delegării de competenţe, calitatea de ordonator principal de credite.
Tipul sau sectorul de activitate: Administraţia Publică Centrală
2012 - 2014: Prefect al Municipiului Bucureşti
Activităţi şi responsabilităţi:
Conform cap. III "Atribuţiile prefectului" din Legea nr. 340/2004 privind prefectul şi instituţia prefectului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Tipul sau sectorul de activitate: Administraţia Publică
2005 - 2012: Secretar general al Ministerului Apărării Naţionale
Activităţi şi responsabilităţi:
Conform art. 49 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor, cu modificările şi completările ulterioare.
Tipul sau sectorul de activitate: Administraţia Publică Centrală
2000 - 2001: Director, Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici, Bucureşti
Tipul sau sectorul de activitate: Administraţia Publică Centrală
2001 - 2005: Consilier, Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici, Bucureşti
Tipul sau sectorul de activitate: Administraţia Publică Centrală
1998 - 2000: Inginer, SC PAFS SRL, Bucureşti
1989 - 1998: Inginer, Şantierul Naval Tulcea
1985 - 1989: Inginer stagiar, Combinatul Siderurgic Călăraşi
EDUCAŢIE ŞI FORMARE
2010: Diplomă de doctor în Ştiinţe Militare, Universitatea Naţională de Apărare "Carol I", Bucureşti
2005 - 2006: Colegiul Naţional de Apărare (Cursul principal), Universitatea Naţională de Apărare "Carol I", Bucureşti
2005 - 2006: Colegiul de Management al Resurselor Apărării, Educaţional şi al Achiziţiilor,Universitatea Bucureşti
2003 - 2006: Studii Academice Postuniversitare în domeniul Ştiinţe Administrative, Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative, Bucureşti
1981 - 1985: Universitatea Politehnică, Bucureşti - Facultatea de Metalurgie
Programe de perfecţionare profesională
2014: Programul pilot de formare specializată adresat corpului prefecţilor şi subprefecţilor organizat
în cadrul proiectului "Consolidarea performanţei prefecţilor şi subprefecţilor din România în
contextul integrării în Uniunea Europeană şi al descentralizării administrative şi financiare"
2011: Programele de perfecţionare profesională "Politici publice" şi "Formare de formatori" (Global Commercium Development)
2008: Programul "Excelenţă, statalitate şi politici guvernamentale" al Georgetown University, SUA
2007 - 2008: Programul de formare specializată pentru ocuparea unei funcţii publice corespunzătoare categoriei înalţilor funcţionari publici, Institutul Naţional de Administraţie
2007: Cursul pentru generali şi ambasadori al NATO Defence College, Roma, Italia
2007: Programul "Funcţionari superiori în domeniul securităţii naţionale şi internaţionale" al Harvard University, SUA
2006: Cursul de limba engleză, Canadian Forces Base Borden, Ontario, Canada
2005: Programul de perfecţionare "Actul administrativ", Institutul Naţional de Administraţie
Decoraţii şi alte Distincţii
2021: Emblema de Onoare a Departamentului pentru relaţia cu Parlamentul şi calitatea vieţii personalului
2020: Emblema de Onoare a Justiţiei Militare
2011: Ordinul Naţional Serviciul Credincios în grad de Cavaler
2011: Emblema Onoarea Armatei României
2010: Ordinul Virtutea Militară în grad de Ofiţer
2007: Emblema de Onoare a Armatei României
2007: Ordinul Virtutea Militară în grad de Cavaler
ALTE ACTIVITĂŢI
2018 - prezent: Preşedinte al Comisiei de disciplină pentru înalţii funcţionari publici
Conform Deciziei prim-ministrului nr. 59/2018
2012-2015: Preşedinte al Comisiei pentru evaluarea înalţilor funcţionari publici
Conform Deciziei prim-ministrului nr. 461/2012
2008-2011: Preşedinte al Comisiei de disciplină pentru înalţii funcţionari publici
Conform Deciziei prim-ministrului nr. 36/2008
2005-2008: Membru al Comisiei de disciplină pentru înalţii funcţionari publici
Conform Deciziei prim-ministrului nr. 384/2005 şi Deciziei prim-ministrului nr. 10/2007
Limbi străine cunoscute:
Limba engleză
Limba franceză
Competenţe de comunicare
Relaţionare şi muncă în echipă;
Capacitate de adaptare la echipe de oameni noi;
Capacitate de a se adapta la schimbări şi cerinţe noi.
Competenţe organizaţionale/manageriale
Capacitate de planificare şi acţiune strategică;
Capacitate de conducere, coordonare şi control;
Capacitate de a delega responsabilităţi;
Atitudine orientată pe rezultate.
Competenţe dobândite la locul de muncă
Comprehensibilitate în comunicare la toate nivelele;
Adaptare rapidă la situaţiile de luare a deciziei;
Gestionarea eficientă a situaţiilor conflictuale;
Respectarea procedurilor de securitate a informaţiilor clasificate.
Competenţe informatice
MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), utilizare internet
Alte competenţe
Capacitate de sinteză şi analiză, profesionalism.
Permis de conducere
B